عوامل موثر بر هزینه تزریق ژل

تزریق ژل یک استراتژی درمانی برای جوانسازی پوست و برجسته کردن مناطقی از بدن است که با افزایش سن حجم خود را از دست داده اند. این روش غیر جراحی است و با دوره نقاهت کوتاه نتایج خوبی دارد. تزریق ژل در نواحی مختلفی مانند لب، گونه، خط خنده و... انجام می شود. ماندگاری این روش بستگی به نوع ژل مصرفی دارد و از شش ماه تا چند سال ماندگاری دارد.

هزینه تزریق ژل به گونه عوامل مختلفی از جمله نوع و برند محصول، میزان تزریق و دکتری که تزریق را انجام می دهد بستگی دارد.

عوامل موثر بر هزینه تزریق ژل
1. نوع ژل استفاده شده
از برندهای معتبر ژل که در ایران نمایندگی دارند می توان به برندهای زیر اشاره کرد

این ژل های معتبر با تکنولوژی ذرات ریز ساخته شده اند که بسیار طبیعی و شکل پذیر هستند و پس از تزریق قابل تشخیص نیستند. در مقابل، برخی از ژل ها در برخی از کشورهای آسیایی با قیمت بسیار پایین به فروش می رسند. گاهی اوقات قیمت یک سی سی ژل چینی موجود در بازار یک دهم برندهای ذکر شده است.

بسیاری از افراد به دلیل قیمت پایین از این ژل ها استفاده می کنند که حالت متورم و مصنوعی دارد و با دیدن فرد به راحتی می توان متوجه تزریق ژل به وی شد. از آنجایی که این ژل ها از ذرات ریز ساخته نمی شوند، نمی توانند شکل دلخواه را به خود بگیرند و به صورت غیر طبیعی و متورم روی صورت ظاهر می شوند.

حتما برخی از این افراد را دیده اید که گونه ها یا لب های بزرگی دارند که به صورتشان نمی آید. البته ظاهر این ژل ها یکی از کمترین عوارض آنهاست و در نواحی تزریق ممکن است عفونت، حساسیت یا حساسیت و گلوله ایجاد شود.

ژل های غیر استاندارد به صورت عمده به فروش می رسند و در جایی که درخواست می شود تولید می شوند. این ژل ها در سرنگ های با حجم بالا ارائه می شوند و پزشک آن ها را در سرنگ هایی با حجم کمتر تهیه می کند. به آرامی مثلاً اگر یک سی سی استاندارد ژل بین 900 هزار تومان تا 1800 هزار تومان باشد، این ژل ها با قیمت های بسیار پایین مثلا کمتر از 500 هزار تومان به متقاضی تزریق می شود.

این ژل ها قیمت بسیار پایینی دارند و ممکن است یک سی سی آن صد هزار تومان در بازار موجود باشد و مابقی مبلغی که خرج می کنید فقط دستمزد دکتر است (البته اگر خوش شانس باشید و دچار مشکل نباشید. عوارض جانبی آنها).

ژل های هیالورونیک اسید حتی در صورت نارضایتی با تزریق هیالاز حل می شود و بر خلاف ژل های غیر استاندارد عوارض خطرناکی ندارد و با مراقبت هایی مانند سیگار نکشیدن، ننوشیدن الکل، استفاده از کرم ضد آفتاب و در کل تاثیر تغییر سبک زندگی می تواند برای مدت طولانی حفظ شود.

2. تاثیر مقدار ژل مورد نیاز بر هزینه تزریق ژل
بسته به جایی که می خواهید ژل را تزریق کنید و انتظارات شما از تزریق ژل، پزشک تصمیم می گیرد به چه مقدار ژل نیاز دارید. به عنوان مثال یک سی سی ژل برای تزریق به لب کافی است، اما ژل بیشتری برای گونه ها لازم است. بدیهی است که هر چه مقدار ژل بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می شود. اما در نظر داشته باشید که دستمزد پزشک با ژل بیشتر تغییر نمی کند و کلینیک ها برای مشتریان همیشگی خود تخفیف هایی نیز در نظر می گیرند.

3. حقوق پزشک
چندین متخصص وجود دارد که می توانید برای تزریق ژل به آنها مراجعه کنید. برای اطمینان از صحت و نتیجه تزریق ژل خود از مراجعه به سالن های زیبایی یا پزشکان با تخصص های غیر مرتبط خودداری کنید.

هزینه تزریق ژل می تواند از شهری به شهر دیگر متفاوت باشد و حتی تجربه پزشکان بر حقوق پزشکان تأثیر می گذارد. بنابراین قبل از تزریق ژل حتما تحقیق کنید و از پزشک خود بخواهید نمونه هایی از کار خود را به شما نشان دهد و فراموش نکنید که انتظارات شما نیز در نتیجه تاثیر دارد و آن را به خوبی برای پزشک توضیح دهید.

هزینه تزریق ژل

به طور کلی می توان گفت با توجه به نوع ژل و دستمزد پزشک باید در سال 98 حدود 900 هزار تومان به ازای هر سی سی 2 میلیون تومان اختصاص دهید و از ژل های ارزان قیمت خودداری کنید تا با عوارض جبران ناپذیر آنها مواجه نشوید. . این تزریق تحت پوشش بیمه نیست.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: